Kategorije proizvoda
Naše usluge

Održavanje mreže

• Izrada računarskih mreža i celokupnog mrežnog sistema
• Analiza postojeće računarske mreže, dijagnostika i otklanjanje kvarova
• Optimizacija postojeće mreže
• Rutinsko održavanje računarske mreže, računara i servera (na dnevnom, nedeljnom, mesečnom nivou ili po pozivu)
• Organizacija i kontrola IT sistema
• Deljenje štampača, podataka i mrežnih resursa između računara u mreži
• Savetovanje u vezi sa poboljšanjem (optimizacijom) postojeće mreže
• Centralizacija mrežnih resursa (podataka, štampača, skenera…)
• Postavljanje i podešavanje bežičnih uređaja (Wifi ruteri, Wifi AP…)
• Povezivanje udaljenih lokacija korišćenjem VPN-a

Održavanje računara i opreme

• Savetovanje u vezi sa poboljšanjem (optimizacijom) postojećih računara i opreme
• Servis računara i računarskih periferija
• Uklanjanje malicioznog softvera (Spyware, Malware, virusi...)
• Održavanje sistema (brisanje privremenih fajlova, defragmentacija, brisanje suvišnih programa...)
• Reparacija sistema (vraćanje sistema u prethodno stanje ukoliko postoje mogućnosti)
• Čišćenje i održavanje fizičkog stanja računara
• Kreiranje e-mail naloga
• Backup e-mail pošte i e-mail naloga

Održavanje servera i opreme

• Implementacija, konfiguracija i administracija servera (Rack, Blade, NAS, Storage)
• Instalacija i održavanje web i mail servera (File, Application, DNS, Mail, Web, Database, Virtual...)
• Postavljanje i konfiguracija backup sistema na Linux i Windows platformama

Tehnička podrška

• Telefonska podrška (rešavanje manjih problema telefonskim navođenjem klijenta)
• Daljinska (remote) podrška preko interneta (AnyDesk, TeamViewer...)
• Izlazak na teren (otklanjanje problema na licu mesta)

150 Mala preduzeća
10h podrške mesečno
(Svaki započeti sat se računa kao pun sat)
Vreme izlaska i otklanjanja kvara do 24h
Urgentni izlazak u roku od 6h
(dodatno se naplaćuje)
U to spadaju: pad kompletne mreže, server....)
Vreme zvanja za prijavu kvara
08-16h / ponedeljak-petak

Oprema koju održavamo u ovom paketu:
• Do 10 računara
• 1 Server
• 2 Štampača
• 1 Switch L2

Ako prekoračite sate:
Radni sat tehničara u okviru radnog vremena (pon-petak 08-17h) je 20e
Van radnog vremena 30e
250 Srednja preduzeća
10h podrške mesečno
(Svaki započeti sat se računa kao pun sat)
Vreme izlaska i otklanjanje kvara 24h. Urgentni izlazak u roku od 6h
(dodatno se naplaćuje)
Vreme zvanja za prijavu kvara
08-16h / ponedeljak-petak
Oprema koju održavamo u ovom paketu:
Do 15 računara
• 1 Server
• 3 Štampača
• 2 Switch L2/L3
• Router• WLC
• 3 AP
Ako prekoračite sate:
Radni sat tehničara u okviru radnog vremena (pon-petak 08-17h) je 20e
Van radnog vremena 30e
Radni sat inženjera u okviru radnog vremena (pon-petak 08-16h) je 40e
Van radnog vremena 60e
350 Velika preduzeća
15h podrške mesečno
(Svaki započeti sat se računa kao pun sat)
Vreme izlaska i otklanjanje kvara 24h
Urgentni izlazak u roku od 4h
(dodatno se naplaćuje)
Vreme zvanja za prijavu kvara
08h-16h / ponedeljak-petak
Oprema koju održavamo u ovom paketu:
• 2 Server
• 5 Štampača
• 3 Switch L2/L3
• Router
• WLC
• 5 AP
Ako prekoračite sate:
Radni sat tehničara u okviru radnog vremena (pon-petak 08-17h) je 20e
Van radnog vremena 30e
Radni sat inženjera u okviru radnog vremena (pon-petak 08-16h) je 40e
Van radnog vremena 60e
Korpa
Sign in

Nemate nalog kod nas?

0 Uporedi
0 Lista želja
0 items Korpa