Kategorije proizvoda

Održavanje mreže

• Izrada računarskih mreža i celokupnog mrežnog sistema
• Analiza postojeće računarske mreže, dijagnostika i otklanjanje kvarova
• Optimizacija postojeće mreže
• Rutinsko održavanje računarske mreže, računara i servera (na dnevnom, nedeljnom, mesečnom nivou ili po pozivu)
• Organizacija i kontrola IT sistema
• Deljenje štampača, podataka i mrežnih resursa između računara u mreži
• Savetovanje u vezi sa poboljšanjem (optimizacijom) postojeće mreže
• Centralizacija mrežnih resursa (podataka, štampača, skenera…)
• Postavljanje i podešavanje bežičnih uređaja (Wifi ruteri, Wifi AP…)
• Povezivanje udaljenih lokacija korišćenjem VPN-a

Održavanje računara i opreme

• Savetovanje u vezi sa poboljšanjem (optimizacijom) postojećih računara i opreme
• Servis računara i računarskih periferija
• Uklanjanje malicioznog softvera (Spyware, Malware, virusi...)
• Održavanje sistema (brisanje privremenih fajlova, defragmentacija, brisanje suvišnih programa...)
• Reparacija sistema (vraćanje sistema u prethodno stanje ukoliko postoje mogućnosti)
• Čišćenje i održavanje fizičkog stanja računara
• Kreiranje e-mail naloga
• Backup e-mail pošte i e-mail naloga

Održavanje servera i opreme

• Implementacija, konfiguracija i administracija servera (Rack, Blade, NAS, Storage)
• Instalacija i održavanje web i mail servera (File, Application, DNS, Mail, Web, Database, Virtual...)
• Postavljanje i konfiguracija backup sistema na Linux i Windows platformama

Tehnička podrška

• Telefonska podrška (rešavanje manjih problema telefonskim navođenjem klijenta)
• Daljinska (remote) podrška preko interneta (AnyDesk, TeamViewer...)
• Izlazak na teren (otklanjanje problema na licu mesta)

150 Mala preduzeća
10h podrške mesečno
(Svaki započeti sat se računa kao pun sat)
Vreme izlaska i otklanjanja kvara do 24h
Urgentni izlazak u roku od 6h
(dodatno se naplaćuje)
U to spadaju: pad kompletne mreže, server....)
Vreme zvanja za prijavu kvara
08-16h / ponedeljak-petak

Oprema koju održavamo u ovom paketu:
• Do 10 računara
• 1 Server
• 2 Štampača
• 1 Switch L2

Ako prekoračite sate:
Radni sat tehničara u okviru radnog vremena (pon-petak 08-17h) je 20e
Van radnog vremena 30e
250 Srednja preduzeća
10h podrške mesečno
(Svaki započeti sat se računa kao pun sat)
Vreme izlaska i otklanjanje kvara 24h. Urgentni izlazak u roku od 6h
(dodatno se naplaćuje)
Vreme zvanja za prijavu kvara
08-16h / ponedeljak-petak
Oprema koju održavamo u ovom paketu:
Do 15 računara
• 1 Server
• 3 Štampača
• 2 Switch L2/L3
• Router• WLC
• 3 AP
Ako prekoračite sate:
Radni sat tehničara u okviru radnog vremena (pon-petak 08-17h) je 20e
Van radnog vremena 30e
Radni sat inženjera u okviru radnog vremena (pon-petak 08-16h) je 40e
Van radnog vremena 60e
350 Velika preduzeća
15h podrške mesečno
(Svaki započeti sat se računa kao pun sat)
Vreme izlaska i otklanjanje kvara 24h
Urgentni izlazak u roku od 4h
(dodatno se naplaćuje)
Vreme zvanja za prijavu kvara
08h-16h / ponedeljak-petak
Oprema koju održavamo u ovom paketu:
• 2 Server
• 5 Štampača
• 3 Switch L2/L3
• Router
• WLC
• 5 AP
Ako prekoračite sate:
Radni sat tehničara u okviru radnog vremena (pon-petak 08-17h) je 20e
Van radnog vremena 30e
Radni sat inženjera u okviru radnog vremena (pon-petak 08-16h) je 40e
Van radnog vremena 60e

Prodaja i otkup robe

MS Group Technology se bavi prodajom i otkupom mrežne i kompjuterske opreme, pružajući visokokvalitetna rešenja za vaše IT potrebe. Bilo da vam je potrebna nova ili obnovljena oprema, ili želite da prodate svoju postojeću, naš tim stručnjaka vam stoji na raspolaganju da obezbedi najbolju ponudu i profesionalnu uslugu.

Rentiranje opreme

Pružamo profesionalne usluge iznajmljivanja IT mrežne i kompjuterske opreme za kompanije koje zahtevaju privremeno korišćenje visokokvalitetnih rešenja. Bez obzira na veličinu ili složenost vašeg projekta, omogućavamo vam pristup najkvalitetnijoj IT mrežnoj i kompjuterskoj opremi kako bismo obezbedili besprekornu performansu i povećali efikasnost vaše mreže.

Produžena garancija

Naša kompanija nudi klijentima mogućnost produženja garancije sa M.Smart uslugom, ne samo na uređaje nove generacije, već i na opremu koja je dostigla kraj svog životnog ciklusa (EoL) i koju su dobavljači otpisali. Pružamo tehničku podršku 24x7 ili 8x5, a uz pomoć sertifikovanih inženjera MS Group-a brzo i efikasno odgovaramo na najzahtevnije potrebe naših klijenata. Neispravna oprema pokrivena M.Smart uslugom se zamenjuje u roku od 24 sata od prijave klijenta, u zavisnosti od odabranog paketa usluga.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

0 Compare
0 Wishlist
0 items Cart